Morgen staat voor bijna alle seniorenteams van ZSC de allerlaatste wedstrijd van het seizoen op het programma. Een seizoen vol hoogtepunten, teleurstellingen, strijd, plezier en onvergetelijke momenten komt daarmee langzaam ten einde. Voor de mannen van Niels Weij wacht daarna nog een extra hoofdstuk met een laatste wedstrijd, maar voor de rest van de senioren vormt morgen het slotstuk van een lang voetbaljaar.
Niet alleen op het veld wordt afscheid genomen. Ook naast de lijnen sluiten we samen een bijzonder seizoen af, met na afloop een gezellige barbecue en live muziek. Eerst nog één keer alles geven voor de clubkleuren.
De damescombinatie trekt op bezoek bij runner-up Apollo/Luctor/DWO. Beide ploegen spelen nergens meer om, wat ongetwijfeld ruimte geeft voor een open en aantrekkelijke wedstrijd.
Het tweede elftal houdt in theorie nog zicht op de titel, al is het afhankelijk van misstappen van concurrent De Westhoek. Zolang het mathematisch mogelijk is, blijft de hoop leven.
Ons derde elftal speelt de derby tegen WIK in Kerkwerve. Een wedstrijd waarin prestige vaak net zo belangrijk is als de punten en waarin beide teams vrijuit kunnen voetballen.
En dan het vlaggenschip. De ploeg kan nog twee plaatsen stijgen op de ranglijst en wil het seizoen positief afsluiten. Trainer Danny Magito, die na dit seizoen afscheid neemt, moet flink puzzelen met een selectie waarin maar liefst elf spelers ontbreken. Ondanks alle tegenslagen zullen de mannen nog één keer alles uit de kast halen om het seizoen kleur te geven.
Kortom: morgen draait het niet alleen om winnen of verliezen, maar vooral om samen afsluiten, genieten en nog één keer strijden voor ZSC.
