Samenwerking jeugd Westhoek en ZSC stopt!

Na jaren van gezamenlijk optrekken komt er een einde aan de samenwerking tussen Westhoek en ZSC. Vanaf komend seizoen gaan beide verenigingen weer hun eigen weg.

Hoewel velen zullen terugkijken op mooie jaren van samenwerking, is de jeugd wellicht de grootste verliezer van deze beslissing. Toch biedt deze nieuwe situatie ook kansen om als vereniging weer zelfstandig verder te bouwen aan de toekomst.

Bij ZSC kleuren komend seizoen de volgende teams weer trots rood-wit:

🔴⚪ JO7
🔴⚪ JO8
🔴⚪ JO10
🔴⚪ JO11

Samen gaan we verder, met vertrouwen in de toekomst en volop aandacht voor de ontwikkeling van onze jeugd. ❤️🤍⚽️

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *